Kamis, 15 Juni 2017

Resepi bahan semulajadi limun tembikai

Simpsons tiga ubi semangka saya adalah semulajadi dan mempunyai sedikit gula tambah, tetapi mereka adalah yang paling menyegarkan - dan lazat - cara yang anda boleh bayangkan untuk mengalahkan haba. Vegan, tanpa gluten, bebas daripada kacang soya, tanpa kacang.

Malam yang lain, kami pergi berjalan-jalan pada tengah malam, dengan Lily dan Leo. Ia adalah jelas, masih malam dengan overhead langit yang indah. Orion juga keluar dengan anjingnya, menjadikan kami senyap, syarikat angkasa, dan tidak ada suara, bahkan dari jalan yang berdekatan di mana bas-bas bandar kadang-kadang bergetar di sepanjang malam. Itu semua agak cantik. Kecuali.

Saya sibuk melepaskan nafsu dan menyapu titisan keringat di dahi saya. Lily dan Leo mempunyai lidah mereka yang melayang ke tanah. Ia belum lagi Mei, tetapi panasnya menyekat, menindas.

Sepanjang saya tidak dapat berhenti memikirkan perkara ini: Semangka. Lemonade. Popsicles.

Saya baru saja membuat stash mereka untuk Jay, tetapi mereka memanggil saya dalam masa yang sangat terdesak. Dan bolehkah anda menyalahkan saya?



Pada musim panas, Jay mempunyai dua soalan yang dia bertanya kepada saya kira-kira sejuta kali setiap hari. Mama, bolehkah saya mempunyai segelas limun? Mama, bolehkah saya mempunyai milkshake tembikai?

Saya mencipta Popsicles Lepuh Semangka ini untuk menutupnya.

Tetapi dengan serius, ini adalah senjata yang lazat untuk melawan panas terik yang telah melawat kami di dan di Spring ini di kawasan D.C. Sudah kami melalui beberapa hari ijazah 90-an dan hari ini, selepas pertarungan hujan gila - hujan yang turun ke lembaran sepanjang malam dan sepanjang pagi, dan meninggalkan genangan air di belakang rumah dan banjir di jalan - kami pemanasan Up lagi.

Orang akan bertanya kepada saya, selepas pertama kali berpindah ke D.C yang boleh agak sejuk di musim sejuk, jika saya terlepas cahaya matahari dan panas Bombay. Saya akan memberitahu mereka bahawa sekurang-kurangnya pada musim panas, saya tidak dapat memberitahu kedua-dua bandar itu.

Tetapi, walaupun pada hari-hari yang paling tidak dapat ditanggung, terdapat banyak sebab untuk bersyukur untuk musim bunga dan musim panas. Dan salah satu sebab utama, bagi saya, adalah adanya buah-buahan segar dan sayur-sayuran dan keupayaan untuk makan begitu banyak perkara lazat. Dan anda mahu mereka mudah membuat, jadi anda boleh menikmati banyak masa dari dapur yang mungkin dan bersenang-senang. Seperti ini Popsicle Lemonade Tembikai.

Inilah resipi.

Bahan-bahan
  • 5 cawan tembikai cincang (bahagian merah)
  • 1/3 cawan jus lemon
  • 2 cawan ditapis atau air suling
  • 4 sudu gula (gunakan lebih kurang bergantung pada bagaimana manis atau tona yang anda mahu limun anda menjadi
Arahan
  1. Buat limun dengan mencampurkan 2 sudu besar gula dengan air dan 3 sudu gula.
  2. Campurkan kubus tembikai sehingga halus dan tidak ada benjolan. Sekiranya jus tembikai anda tidak cukup manis, masukkan baki gula dan campuran gula.
  3. Sebarkan limun antara lapan popsicle acuan, mengisi mereka separuh jalan. Membekukan selama dua hingga tiga jam.
  4. Kini membahagi jus tembikai di antara acuan popsicle, mengisi semua jalan ke bahagian atas. Pop di tongkat popsicle.
  5. Membekukan selama enam hingga lapan jam atau sehingga beku sepenuhnya.

Share this

0 Comment to "Resepi bahan semulajadi limun tembikai"

Posting Komentar